150 locs Bundle, 100% Human Hair Dreadlock Extensions with Closed Tips In X-Small to Small Sizes with 3 to 14 inches in Multiple Colors

$250.00 USD $357.14 USD

( / )
Unavailable

Size Guide Eazynappy

Please select all options.

Notify me when this product is available:

100% Human Hair Dreadlock Extensions Made From Afro Kinky Hair

Please contact us, in case you need a different color.

Processing Notice:

All extensions are made by hand by experts and we keep commonly ordered locs already prepared to reduce our production time. We Ship Out Most Of The Orders Within 24-48 Hours. On average it takes 3 to 5 business days to deliver to almost any location in the USA. In case you need them within a particular period, contact us before placing an order. To make sure that we can meet up your deadline. Extra charges will be included for rush orders.

 Please Read Our Shipping Policy For Detailed & Updated InforInformation.

SIZING:

X-Small = 0.4 cm

Small = 0.6 cm

Bundle = 150 locs

Our locs are handmade and measurements are done using a tape measure and a vernier caliper for precision and accuracy; because they are handmade measurement accuracy is 85% correct. Before ordering kindly look at the sizing on a tape measure (used by tailors) to ascertain that is exactly what you want, as well as what you expect to receive. For more, please view the “Size Guide” available below each product.

We offer custom sizing as well, if you want to have a custom order please do contact us Via Live Chat, Instagram, or Email 

Description: 

Dreadlock extensions are made from 100% Human Hair ( Afro Kinky Hair )

These dreadlock extensions feel and look like matured natural-grown locs as such will not unravel. These locs can be added to existing locs to add length or for repairs on broken locs. Each loc is custom made. No two locs are the same! Very lightweight to prevent breakage or thinning. Customized to suit customers' needs, in terms of size, color, and length. Can be used for starter locks, extend your locks as well as maintenance.

Usage:

Can be Curled and Re-used and come with brush ends.

Note: These extensions can be bleached, dyed, or colored. PLEASE seek a professional’s help for such tasks. Eazynappy isn’t accountable for bleaching that goes wrong. Locs might be stiff when you purchase them. After a couple of washes and styling, they become flexible and malleable. They are made stiff in order to avoid wear and tear.

Frequently Asked Questions

How many dreadlocks can I order for a full head?
What if I want a size that isn't listed?
Can I ask for the dreadlocks to be dyed a special color that isn't listed?
How long it takes to ship out an order?
How long it takes for an order to get delivered after shipping out?

Customer Reviews

Based on 54 reviews
85%
(46)
13%
(7)
0%
(0)
0%
(0)
2%
(1)
T
T.S.
Gorgeous locs!

I ordered and received 150 locs (x-small) in color 27. They are absolutely gorgeous and the texture is perfect. I didn't realize they ship internationally, which is completely on me. It took about 1.5 weeks from ordering to receive them. Well worth the wait and the money! Highly recommend!!

C
Chelsea
Great locs!

Loc came in about a weeks and couple day which is good for international shipping !
Received exactly 150 locs with real kinky texture. Look realistic. A little stiff and small shedding but expected bc of process to make. I forgot to was them bc I was so excited I started install right away but I did spray with alcohol and water mixture to kill germs after installing.

R
Robin Davis
Perfect locs n color

The locs area beautiful the color was spot on!!! the order came in a timely manner loved them and I’m putting them in my Clients hair now!! Looking forward to doing more business with you in the future Luv MSROB

T
Taniera
Trash People and Trash Customer Service and Support

They’re the worst so just keep ya money. Don’t know how the hair is because I still have yet to receive it after nearly a month and yet to receive a response or resolution to get it or anything after spending over $300. This whole company can go to hell and I mean it.

Dear Taniera,

Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the delay in your order delivery.

We would like to inform you that we have taken immediate action to resolve the issue with the delivery, and we are glad to confirm that your query has been resolved. You may now proceed to claim your refund, and we will accept any refund requests from your bank.

Please do not hesitate to reach out to us if you have any further questions or concerns.

Best regards,
Eazynappy

D
Daphne James
Great Locs!

I love my locs! Shape, color, quality of them is awesome!

Customer Reviews

Based on 54 reviews
85%
(46)
13%
(7)
0%
(0)
0%
(0)
2%
(1)
T
T.S.
Gorgeous locs!

I ordered and received 150 locs (x-small) in color 27. They are absolutely gorgeous and the texture is perfect. I didn't realize they ship internationally, which is completely on me. It took about 1.5 weeks from ordering to receive them. Well worth the wait and the money! Highly recommend!!

C
Chelsea
Great locs!

Loc came in about a weeks and couple day which is good for international shipping !
Received exactly 150 locs with real kinky texture. Look realistic. A little stiff and small shedding but expected bc of process to make. I forgot to was them bc I was so excited I started install right away but I did spray with alcohol and water mixture to kill germs after installing.

R
Robin Davis
Perfect locs n color

The locs area beautiful the color was spot on!!! the order came in a timely manner loved them and I’m putting them in my Clients hair now!! Looking forward to doing more business with you in the future Luv MSROB

T
Taniera
Trash People and Trash Customer Service and Support

They’re the worst so just keep ya money. Don’t know how the hair is because I still have yet to receive it after nearly a month and yet to receive a response or resolution to get it or anything after spending over $300. This whole company can go to hell and I mean it.

Dear Taniera,

Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the delay in your order delivery.

We would like to inform you that we have taken immediate action to resolve the issue with the delivery, and we are glad to confirm that your query has been resolved. You may now proceed to claim your refund, and we will accept any refund requests from your bank.

Please do not hesitate to reach out to us if you have any further questions or concerns.

Best regards,
Eazynappy

D
Daphne James
Great Locs!

I love my locs! Shape, color, quality of them is awesome!